Cauți servicii de
inventariere
active și stocuri?

Solicită ofertă

Centrul de afaceri Expert Mind îți pune la dispoziție peste 200 specialiști din două sedii regionale Iași si București care se pot ocupa de procesele de inventariere a patrimoniului la nivel național.
Suntem in pas cu tehnologia și asigurăm mai mult decât servicii de inventariere în sine-livrabilele și procesul de consultanță fac parte dintr-un follow up firesc, în care mijloacele fixe și stocurile sunt gestionate la nivel de excelență.

Inventariere mijloace fixe și obiecte de inventar

Orice cod de bare își găsește locul pe un mijloc fix, iar acestea se evidentiaza într-un software performant. Opțional putem urmări funcționalitatea bunurilor.

Inventariere stocuri

Rețelele de retail fizic dar și cele de e-commerce, beneficiază de avantajele digitizării prin aplicații și softuri dedicate volumelor de marfă.

Cele mai recente proiecte de inventariere a patrimoniului

Carmen Sylva

Expert Mind se diferențiază de restul pieței prin furnizarea de servicii de inventariere integrate,  realizând proceduri specializate de inventariere a mărfurilor și stocurilor, în funcție de specificul activității firmei și respectând procesele și normele dumneavoastră interne.

Suntem mai mult decât o companie care prestează doar servicii de inventariere, echipa noastra alocată inventarierii fizice este coordonata de experți cu competente de management, expertiza contabilă, fiscală și de audit, depășind cu mult aria de gestiune a stocurilor.

Obțineți rezultate prin:

  • Inventarierea fizică a mărfurilor și stocurilor

  • implementarea sistemului de coduri de bare RFID;

  • implementarea procesului de etichetare;

  • confruntarea scriptică cu cea faptică;

  • valorificarea rezultatelor.

Aveți o provocare? Avem o soluție!

Răspundem provocărilor de inventariere cu expertiza de peste 15 ani in contabilitate si practica pe diverse spețe de tip contabil și financiar

O organizație se poate confrunta cu dificultăți din cauza deficitului de personal ce trebuie alocat pentru acest proiect pe o perioadă îndelungată de timp.

Este necesară alocarea personalului din intern, special pentru serviciile de inventariere, membrii echipei trebuind în același timp să se concentreze și la activitatea lor de bază, motiv pentru care este dificilă gestionarea timpului și eficienței lor. Apelând la specialiștii noștri vă veți putea desfășura activitatea companiei într-un ritm normal, fără blocaje și deficit de profit în timp ce personalul își poate continua activitățile specifice ale companiei dumneavoastră, fără întreruperi.

Fără un serviciu dedicat, inventarierea mărfurilor și stocurilor devine un proces generator de costuri imediate, păguboase pentru organizație.

Trei pași firești pentru un rezultat edificator!

1. PROCEDURĂ DE LUCRU PENTRU SERVICII DE INVENTARIERE
Personalizăm la nivelul fiecărui client modul de abordare pentru a respecta legislația dar în același timp a mări impactul în afacerea clientului.

2.DEFĂȘURAREA PROPRIU ZISĂ A ACTIVITĂȚII DE INVENTARIERE A PATRIMONIULUI
Dispunem de resurse umane suficiente și instruite precum și resurse informaționale de nivel avansat pentru a scurta timpul și mări eficiența rezultatului final.

3. RAPORTARE FINALĂ
Dispunem de un grad de expertiză avansat si consultanță pentru a depăși cele mai dificile situații întâlnite în servicii de inventariere, și a ușura înțelegerea și gestiunea ulterioară a patrimoniului clientului.

Beneficii directe din colaborarea cu Expert Mind

DIGITIZARE ÎN SERVICII DE INVENTARIERE
Obținem economie de costuri operaționale și eliminăm la 0 erorile de tip uman prin digitizarea serviciilor de inventariere.

REDUCERE DE COSTURI
Reducem costurile de alocare a personalului propriu și implementare logistică- ne deplasam oriunde este nevoie.

SOLUȚII PERSONALIZATE
Recomandăm soluții personalizate privind inventarierea patrimoniului și gestiunea mijloacelor fixe (patrimoniu)

ECHIPA DE CONSULTANȚI
Formulăm recomandări privind gestionarea viitoare a valorilor patrimoniale deținute de către firme.

CLARITATE ȘI OBIECTIVITATE
Oferim 100% obiectivitate prin externalizare- Obținerea unui rezultat obiectiv și integru, susținut de un departament contabil și IT performant.

Sunați la 0755 072 488 sau solicitați o ofertă personalizată iar noi vă răspundem în 24 ore!

    Adresa sediu social:

    Despre expertiza centrului de afaceri Expert Mind

    Prin experiența noastră de 15 ani în domeniul financiar-contabil ne dorim să aducem un aport considerabil în compania dumneavoastră, prin transfer de cunoștințe.

    Am fost nominalizați cu locul I în Topul firmelor de contabilitate din Iași timp de 7 ani consecutivi, oferim servicii complete de contabilitate, resurse umane, consultanță financiar-contabilă, audit și servicii de înființări firme pentru entități cu diverse forme juridice, precum: persoane fizice autorizate (PFA), societăți cu răspundere limitată (SRL și SRL-D), întreprinderi individuale (II), asociații și fundații.

    Cu peste 15 ani de experiență aducem plus valoare, datorită consilierii și suportului informațional de specialitate acordat partenerilor noștri. Indiferent de mărimea companiei sau industria în care clienții noștri activează, alocăm timpul necesar pentru a înțelege mecanismele și ne adaptăm firesc stilului de lucru al clientului.

    Scopul nostru este de a sprijini dezvoltarea durabilă a mediului de afaceri și a antreprenorilor. În permanență suntem preocupați de dezvoltarea profesională, oferim clienților noștri soluții inovatoare în strânsă corelație cu cerințele actuale ale pieței.

    Accesează aici siteul Expert Mind pentru a afla mai multe despre noi!

    Ce spun clienții depre Expert Mind

    „Competența, responsabilitatea și experiența tehnică sunt principiile de bază într-o colaborare care oferă încrederea și siguranța pe care o căutam în analiza și sinteza informațiilor cu mare acuratețe.

    Ne exprimăm aprecierea față de deosebita colaborare a companiei noastre Enel -Distributie MUNTENIA/BANAT/DOBROGEA S.A, cu societatea Expert Mind SRL.

    Împreună cu echipa Expert Mind, am demarat proiectul de inventariere externalizată cu extindere pe tot teritoriul țării, în scopul organizării unui sistem organizațional corespunzător standardelor de calitate internaționale. Alături de Expert Mind SRL, proiectul de inventariere externalizată, a eficientizat timpul investit ce ar fi fost unul considerabil prin alocarea cu resursa proprie și mai ales să se încadreze în standardele înalte de calitate privind specializarea, competența și vastă experiență. Recomand colaborarea cu EXPERT MIND prin prisma faptului că au demonstrat flexibilitate și capacitatea de a se adapta foarte bine la noi solicitări și/sau situații.

    Pentru aceasta, menționez că a avut o contribuție foarte importantă prin faptul că a acceptat preluarea unor operațiuni cu grad crescut de importanță în prelucrarea informațiilor, unde, și-au păstrat atitudinea constructivă, aplicând metode de:
    Organizare și Diagnostic și Rapoarte constatatoare.”

    Responsabil de proiect

    ENEL

    300242414_144422588273765_2930766486108799486_n

    Solicitați o ofertă personalizată!